Realizujemy zamówienia pisemne dostarczone drogą korespondencji elektronicznej, tradycyjnej, złożone osobiście lub spisane wspólnie w siedzibie firmy. Muszą być one jednoznaczne w formie, a także posiadać wszystkie istotne parametry. Pomocny może być druk zamówienia Tessa dostępny na stronie internetowej.
Aktualne godziny otwarcia umieszczone są w zakładce Kontakt. Zastrzegamy prawo do zmiany godzin otwarcia przy okazji tzw. długich weekendów, o czym każdorazowo informujemy na firmowym kanale Facebook. W przypadku konieczności odebrania towaru w niestandardowych godzinach prosimy o ustalenie takiej możliwości z obsługą biura.
Firma Tessa odpowiada za stan techniczny towaru do momentu jego wydania, tj. w magazynie w przypadku odbioru własnego i do granicy auta Firmy Tessa w przypadku transportu. Zadaniem osoby odbierającej (Partnera Handlowego lub Konsumenta) jest stwierdzenie braku uszkodzeń opakowań zewnętrznych mogących powstać w trakcie transportu, co kwituje się parafą na stosownym dokumencie odbiorowym.
Montaż zlecony realizujemy siłami własnymi lub przy pomocy wyspecjalizowanych firm działających na nasze zlecenie. Pomiar realizujemy po wstępnej rozmowie z przedstawicielem biura. Wyniki pomiarów trafiają do obsługującego inwestycję handlowca jako materiał roboczy. W przypadku chęci zakupu samego towaru odpowiedzialność za fachowe wymierzenie otworów spoczywa na podmiocie, który będzie osadzał drzwi/okna w otworach.
Transport bez dodatkowych odpłatności realizujemy dla:
W przypadku zlecenia nam usługi przetransportowania zakupionych towarów z naszego magazynu na wskazany adres stosujemy odpłatność w kwotach brutto:
Realizujemy płatności za pomocą terminali, honorujemy gotówkę i przelewy na konto. Numer konta w banku Alior podany jest w nagłówku faktury oraz na stronie internetowej w zakładce Kontakt. W przypadku realizacji usługi montażu z VAT 8% dla Konsumenta płatność rozkładamy na trzy raty. Pierwsza to zaliczka w wysokości ok. 30% kwoty zamówienia, druga rata to wyrównanie płatności do wysokości wartości montowanego towaru przed instalacją, trzecia rata płatna bezpośrednio po podpisaniu protokołu montażu potwierdzającego zakończenie czynności. W przypadku tradycyjnych konsumenckich zakupów z VAT 23% na zamówienie, do uruchomienia zamówienia konieczna jest zaliczka w wysokości ok 30%.
Stan magazynów firmy Tessa nierzadko pozwala na zaproponowanie rozwiązań bez konieczności oczekiwania na towar. Jednak większość realizacji odbywa się na zasadzie zamówienia produktu z koniecznością wyprodukowania go w fabryce na indywidualne zamówienie klienta. Realizujemy zlecenia zgodnie z informacjami o terminach produkcji od producentów, którzy zastrzegają, że podawane terminy są przybliżone i mogą w określonych sytuacjach ulec wydłużeniu. Tessa jako firma dystrybucyjna nie ma wpływu na powstanie takiej ewentualności.
W przypadku nieodebrania towaru z magazynu Tessa przez Partnera Handlowego lub Konsumenta przez okres powyżej 21 dni od momentu powiadomienia zastrzegamy możliwość usunięcia rezerwacji w przypadku towaru typowego, lub wystawienia faktury będącej wezwaniem do zapłaty w przypadku materiałów zorganizowanych na zamówienie, a także do naliczania opłaty za przechowywanie towaru.
Reklamacja musi być złożona pisemnie w siedzibie firmy, przesłana drogą pocztową lub na adres mailowy podany w zakładce Kontakt na stronie internetowej – reklamacje@tessa.com.pl.
Rozpatrujemy reklamację zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na mocy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (wersja jednolita: Dz. U. z 2014 poz.121) w brzmieniu zmienionym przepisami oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 poz.827): „Sprzedający ponosi względem Konsumentów odpowiedzialność przez 2 (dwa) lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową (zamówieniem)”.
W ramach pełnienia funkcji bezpośredniego przedstawicielstwa fabryk cyklicznie i powtarzalnie w stałe dni tygodnia rozwozimy towar z dostawą do Partnerów Handlowych w promieniu 100-150 km od siedziby. Od faktur wystawionych z odroczonym terminem płatności, a niezapłaconych w terminie Firma Tessa będzie naliczać odsetki. Dla Przedsiębiorców wyłączamy odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
Firma Tessa – grupa firm (Tessa-Dom sp. z o.o. sp.k., Tessa sp. z o.o., Drzwi Bydgoszcz Jerzy Tessa) z siedzibą w Lisim Ogonie na ul. Sielskiej 3, posiadająca oddział w Toruniu przy ul. Chrobrego 145-147.
Partner Handlowy – podmiot profesjonalny dokonujący zakupu jednorazowo lub cyklicznie w firmie Tessa (B2B).
Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupów w Firmie Tessa na cele prywatne.